رومینارومینا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

فرشته پاک من رومینا

سفر به تايلند

1393/12/4 23:31
نویسنده : مامان رومینا
725 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

أواخر دي ماه بود كه تصميم گرفتيم بريم مسافرت ، و در اخرين روز دي ماه من و مامانم و بابام به همراه مامان بزرگ و خالم راهي سفر شديم ،از ذوق و شوقي كه داشتم أصلا خوابم نمي برد ،😍پروازمون خيلي طولاني بود چون بايد توي كشور قطر هم بايد ٢ساعت منتظر ميمونديم خلاصه بعد از ١٠ساعت رسيديم به بانكوك و٤روز بعد هم رفتيم پاتايا، جأتون خالي خيلي خوش گذشت ، باغ وحش رفتم ،معبد ، باغ و جنگلهاي زيبا ،جزيره مرجانها ، فيل سواري و٠٠٠كلي ميوه هاي خوشمزه استوائي خوردم مثل نارگيل ، 🍍آناناس و 🍌🍈٠٠٠من كه عاشق فيل سواري شدم  ،خيلي فيلهاي بزرگي بودن  بهشون موز ميداديم و اونا هم خرطومشون را بالا ميبردن واز ما تشكر ميكردند ، يه بارم وقتي سوار فيل بوديم كلاه خالم افتاد و فيل مهربون كلاه خالم را برداشت و به خالم داد ،طبيعت تايلند خيلي زيبا بود و سفر به ما خيلي خوش گذشت 💖💖 

             

         

   

    

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

عمه فروغ
5 اسفند 93 22:35
خوشحالم که سفر بهت خوش گذشته رومینای گلم همیشه به گردش و شادی ان شاا.. همیشه خوش باشید
مامان رومینا
پاسخ
😘😍🎀💕