رومینارومینا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

فرشته پاک من رومینا

4 سالگیت مبارک

1393/12/25 10:11
نویسنده : مامان رومینا
881 بازدید
اشتراک گذاری

 

تا عشق آمد دردم آسان شد،خدا را شكرط

مادر شدم اوپاره جان شد،خدا را شکر

شوق شنیدن ریخت حتی گریه اش در من

لبخند زد جانم غزلخوان شد،خدا را شکر

من باغبان تازه کاری بودم اما او

یک غنچه زیبا و خندان شد،خدا را شکر

او آمد و باران رحمت با خودش آورد

گلخانه ما هم گلستان شد،خدا را شکر

سنگ صبورم،نور چشمم،میوه قلبم

شب را ورق زد،ماه تابان شد،خدا را شکر

مادر شدن یک امتحان سخت وشیرین است

دلواپسی هایم دو چندان شد،خدا را شکر !!!

 

پلک جهان می پریددلش گواهی میداداتفاقی می افتد،اتفاقی می افتدوفرشته ای از آسمان فرود آمدسوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توستآمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردیتنها ستاره ی آسمان دلم،امروز خورشید شادمانه‏ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت،قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

فرشته آسمانی سالروز  زمینی شدنت مبارک

 

25 اسفند امسالم تکرار به یاد موندنی ترین خاطرات خانواده ماست .پدر و مادرم زحمت کشیدن و برام جشن تولد گرفتن .به در خواست من تم تولد امسالم باب اسفنجی بود که تمام تزیینشم مثل هر سال مامانم انجام داد .خیلی خوشحال بودم .و یه متن زیبا هم آماده کردم و برای تشکر به مهمونامون دادم کلی هم کادو گرفتم مثل سرویس طلا با طرح میکی موس از طرف بابام،اسکیت از طرف مامانم ،مامان بزرگم پول داد تا هرچی میخوام بخرم عموم یه عروسک برام اورد و عمه ام لباس ،و مامان بزرگ و بابا بزرگ و خالمم یکی از آرزوهامو به من هدیه دادن اونم دوچرخه بود که چند مدت بود همش آرزوی دوچرخه داشتم .ممنونم برای این همه محبت محبتمحبت

 

و اما متن تشکر من :

گاهی فراموش میکنم از کسانی که زندگیم را  

                به عناوین مختلف شادی بخشیدن سپاسگذاری کنم . 

گاهی فراموش میکنم به آنها بگویم 

              به خاطر اینکه بخش مهمی از زندگیم هستید قدردانشان هستم .

 

پس چون در جشن تولد 4 سالگیم در کنارم هستید از همگی شما ممنونم . 

                                                                                                                 رومینا 1393/12/25

 

پسندها (4)

نظرات (5)

عمه فروغ
28 اسفند 93 12:04
رومینای عزیزم 4 سالگیت مبارکان شاا.. همیشه زنده باشی و تنت سالم،دل کوچکت پر از شادی و گل خنده بر لبانت جاری باشه ان شاا.. در همه مراحل زندگیت زیر سایه مامان و بابا موفق باشی و باعث افتخارشون باشی بهترین ها رو برات آرزومندم راستی مامان خانم عکس های تولد رو هم برامون بذار
مامان رومینا
پاسخ
ممنونم عزيزم عكسا رو هم گذاشتم به خاطر شما 😘💕
عمه فروغ
3 فروردین 94 2:52
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
ĸoѕαr
4 اردیبهشت 94 19:39
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
♥ایدا♥
10 اردیبهشت 94 13:28
سلام ماشالله دختر کوچلوش شیرینی دارید خوش حال میشم به من سربزنید از دلنوشته هام دیدن کنید
مامان شهناز
17 مهر 94 19:11
سلام مادر عزیز ومهررررررررربون نی نی وبلاگی....خوشحال میشیم به وبلاگ کهرزاد و کوثری من سربزنید....موفق باشید وپایدار