رومینارومینا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

فرشته پاک من رومینا

جشن مهد کودک

1393/12/6 19:32
نویسنده : مامان رومینا
673 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه 6 اسفند ماه یک روز بسیار مهم و شروع یک فعالیت اجتماعی برای من بود .از چند هفته قبل تمام دوستای مهد کودکم و مربیای عزیزم شروع به تمرین کردیم برای جشن پایان سال و نشان دادن فعالیتهایی که توی مهد انجام دادیم به اولیای محترم چشمک مربی عزیزم گفته بود باید توی خونه تمرین کنیم  منم از زمانی که میرسیدم به خونه به مامانم و بابام میگفتم باید بشینید و من شعر بخونم . خلاصه روز جشن  از صبح بیدار شدم و اماده برای رفتن به مهد کودک شدم  به مامانم گفتم موهای منو شینیون بکن که من میخوام برم جشن تعجب مامانمم مجبور شد که خیلی با سرعت موهامو تقریبا چهل گیس بکنه قبل شروع جشن کمی تمرین کردیم مامانا و بعضی باباها اومدن و برنامه شروع شد اول مدیر مهد برای اولیا صحبت کرد بع مشاور مهد درباره حساسیتها سن 4 سالگی به بزرگترها توضیح داد و به هم ما وارد شدیم برای ورود ما همه دست زدند و برنامه با اجرای قران شروع شد همه با هم  سوره کوثر و بعد هم توحید رو خوندیم و بعد از قران هم سرود ای ایران رو اجرا کردیم . بعد چند تایی از شعرهایی که تو مهد یاد گرفتیم رو خوندیم .بعد نوبت اجرای برنامه انگلیسی شد و شعرها و نمایشهایی که به زبان انگلیسی بود رو اجرا کردیم . بعد دو گروه 5 نفره شدیم که گروه ما دخترها که منم بودم درباره کاشت لوبیا صحبت کردیم .و پسرها هم درباره کره زمین صحبت کردند . در انتها هم نمایش خرگوش و هویج رو اجرا کردیم که نقش سگ رو من اجرا کردم و در اخر هم به ما جایزه دادن خیلی روز خوبی بود و من خوشحال بودم که برای اولین بار تونستم یک نقش بسیار مهم رو داشته باشم چون مامانم میگه اعتماد به نفسم اینعجوری بالا میره و در آینده میتونم انشاالله در اجرای کنفرانس و جلسات موفق باشم بعد از جشنم رفتیم خونه مامان بزرگ و بابا بزرگم همگی خیلی خوشحال بودند و آرزوی جشن فارغ التحصیلیم در دانشگاه رو برام داشتند .انشالله محبت 

 

 

 

 

 

 

دوستاي من،باران ،باران،شايلين،رومينا،هليناو مربي مهربونم خاله ليلا 

پسندها (2)

نظرات (1)

عمه فروغ
8 اسفند 93 21:33
خوشحالم که بهت خوش گذشته روميناي گلم آفرين به گل دختري که تونسته خوب نقشش رو اجرا کنه ان شاا.. هميشه موفق باشي عزيزم
مامان رومینا
پاسخ
عزيزم عمه مهربون ممنونم 💗💞💗