رومینارومینا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

فرشته پاک من رومینا

برف بازی

1393/10/6 11:32
نویسنده : مامان رومینا
570 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه وقتی بابام از سر کار برگشت به من گفت میخوام ببرمت برف بازی و من خیلی خوشحال بودم چون من عاشق برف بازی هستم .جمعه صبح زود بیدار شدیم و لباسای اسکیمون رو پوشیدیم و رفتیم به سمت آبعلی . وای خدای من توی جاده روه ی کوهها پر از برف بود وقتی رسیدم خیلی خوشحال بودم .مامانم و بابام به خاطر من که نتونستم برم توی پیست اسکی از اسکی کردن منصرف شدن و رفتیم تیوپ سواری ولی من دوبار بیشتر نرفتم آخه راستش خیلی ترسیدم . ولی دیگه انقدر برف بازی کرد که واقعا خسته شده بودم .کاش هرچی زودتر توی تهرانم برف بباره غمگین

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

فرشک
11 دی 93 12:39
به فرشک نیز سر بزنید http://farshak.niniweblog.com/
بابای ملیسا
18 دی 93 15:38
با سلام . ضمن تبریک به خاطر داشتن وبلاگ زیبا و پر محتواتون ، خوشحال میشم تا از وبلاگ دخترم ، ملیسا ، عشق بابا دیدن کنید . ملیسا منتظر حضور سبز شما تو کلبه مجازی خودش نشسته . راستی ما رو از نظرات خودتون به عنوان یادگاری ماندگار برای آینده فرزند عزیزم محروم نکنید .
مامان رومینا
پاسخ
ممنون از توجه و لطف شما كه وقت گذاشتيد منم حتما به وبلاگ مليسا جون سر ميزنم💕💕
گلنار
31 تیر 94 5:21
سلام خوبه توی وبلاگ نویسی خوبی دوست داشتی به وبلاگم سر بزن