رومینارومینا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

فرشته پاک من رومینا

اردوی شهر موشها

1393/6/18 11:30
نویسنده : مامان رومینا
388 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیه که تصمیم داشتیم بریم سینما فیلم شهر موشها که دیروز مهد کودک برامون اردو سینما گذاشتن خیلی خوشحال شدم و امروز سه شنبه صبح با مامانم رفتیم مهد یه کمی هم دیرم شده بود چون ساعت 9.30 حرکت بود .وقتی رسیدم سریع رفتم تو کلاسمون و آماده شدیم برای رفتن .توی مینی بوس کلی خندیدیم ومربی مهد به ما میگفت بچه ها یه جیغ بلند بکشید ما هم کلی جیغ و فریاد میکشیدیم . بابام برام درباره شهر موشهایی که تو بچهگیهاش میدیده تعریف کرد و چندتا از موشهاشو به من معرفی کرد مثل کپل و نارنجی و گوش دراز .خیلی خوشحالم جشن       جشن        جشن         جشن          جشن             جشن          جشن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 آتنا-رومینا -شایلین 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان شایلین جون
18 شهریور 93 12:13
وای نفیسه جون مرسی یه عالمه تشکر از این عکسا. بخدا دارم گریه میکنم از اینکه نمیتونم اینجور مواقع پیش شایلین باشم. از ذوقم وقتی عکسو دیدم اشکام ریخت مرسی گلم. صبح خیلی زنگ زدم به موبایلت همش میگفت اشتباه است. میخواستم تا اونجایی هوای گل منم داشته باشی.مرسی . شایلین و رومینا رو ما از هم جدا نکنیم جدا نشدنین. خیلی همو دوس دارن. خدا نگهدار هر دوشون باشه. آمین. بازم مرسییییییییی گلم
مامان رومینا
پاسخ
عزیزم شایلین جونم مثل رومینا برام با ارزشه .خیلی خوشحال بودن من تا لحظه رفتن کنارشون بودم و بدرقه کردمشون ایشالله که همیشه برای هم بهترین دوست بمونن
مامانی شایلین جون
16 مهر 93 8:45
سلام عزیزم. خوبی؟ رومینا جونم خوبه؟ عزیزم ببخشید با اجازت من عکسا رو کپی کردم گذاشتم تو وبلاگ شایلین.
مامان رومینا
پاسخ
سلام ،مرسي عزيزم ،مشكلي نيست
مهتاب مامان آذین
17 آبان 93 14:41
مامان رومینا
پاسخ
ممنون از نگاه زيباتون