رومینارومینا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

فرشته پاک من رومینا

تولد بابا جونم

1393/8/26 11:26
نویسنده : مامان رومینا
329 بازدید
اشتراک گذاری

یکی دیگه از روزای خوب خدا رسیده و بی شک اون روز، روز تولد پدر عزیزمه .26 آبان سال 59 در این روز طلایی بابام به دنیااومده ،تو تقویما نوشتن تو این روز و تو این ماه از آسمون خدا یک ماه زیبا فرستاده. محبت                

بابا جونم با وجود پر مهر و نگاه گرمت دنیایی از پاکی و صمیمیت را برایم به ارمغان آوردی، برای توصیف مهربانی ات واژه ها یاری نمیدهد. همیشه بر قرار باش تا بی قرار نباشی، چرا که در تمام لحظه های سخت و مشکلات زندگی تو تنها تکیه گاهم هستی.عشق را اولین بار در نگاهت تجربه کرم و زندگی را در کنار تو آموختم دلم را به تو به بهترین امینم سپردم و روز تولدت را در تاریخ نگار قلبم حک کردم .  

همیشه لبخند بر لبانت

عشق در قلبت

لطف در نگاهت

محبت در چهره ات

بخشش در رفتارت

و حق در زبانت جاری باشد

تولدت مبارک

امروز من و مامانم میخواستیم بابامو سوپرایز کنیم برای همین صبح مثل همیشه من رفتم مهد کودک و قرار شد مامانم زود بیاد دنبالم .قرار شد مامانم کیک بخره .بعد مامان جونم زحمت کشیده بود و شام درست کرده بود .وقتی منم از مهد برگشتم به مامانم کمک کردم و چند تا بادکنک باد کردیم و اطاق رو تزیین کردیم به مامان بزرگ و بابابزرگم زنگ زدیم گفتیم بیاین خونه ما ولی نگفتیم تولد بابامه خالمم از سر کار اومد خونمون .وقتی بابام از سر کار میخواست بیاد خونه زنگ زد که آماده باشید بریم شام بیرون و مامانم گفت نه رومینا رفته حموم و یه کم سرما خورده آخه ما کلی برنامه ریزی کرده بودیم .شب که بابام اومد همه چراغهارو خاموش کردیم و من کیک دستم گرفتم و درو باز کردم و کلی رقصیدم .خیلی شب خوبی بود . 

 

 

                                                           

واسه ما جشن تولدت یک بهونه بود همیشه
که رو هدیه بنویسیم دلمون از تو دور نیمشه

 

پسندها (2)

نظرات (3)

خاله زهرا
27 آبان 93 12:23
عزیز دلم تولد بابات مبارک باشه همیشه هم شاد باشی. دختر خوشگل و خانوم .چه عکسای قشنگی مخصوصا عکسی که داری باباتو میبوسی . آفرین به شما و مامان هنرمند شما .میبوسمتون
مامان رومینا
پاسخ
ممنون از شما زهرا جون كه زحمت كشيدي و وبلاگ ما رو ورق زدي ،شما خودتون به اين هنرمندي شرمنده نفرماييد ،ميبوسمت عزيزم
بابا ددی على رضا
28 آبان 93 21:36
قربون دختر خوشگلم بشم. همه کیکارو هم خودش خورد. البته نصفیشو به صورتش مالیده بود
مامان رومینا
پاسخ
نه يه كوچولو هم به شما تعارف كردم
عمه فروغ
30 آبان 93 18:57
سلام.تولد بابا جونت مبارک رومينا جونم ان شاا.. هميشه سايش بالا سرت باشه به من هم سر بزنيد خوشحال ميشم اگه مايليد تا همديگر رو لينک کنيم
مامان رومینا
پاسخ
سلام عمه مهربون ،مرسي كه زحمت كشيديد و به ما سر زديد،خيلي خوشحال ميشيم كه دوستي مثل شما داشته باشم😘😘