رومینارومینا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

فرشته پاک من رومینا

روز زیبای دختر

1393/6/7 11:1
نویسنده : مامان رومینا
687 بازدید
اشتراک گذاری

روز دختر بر همه دخترهای گل مثل خودم مبارک باشه خندونک.خیلی خوشحالم که یه روز قشنگ هست به نام روز دختر که بیشتر و بیشتر به وجود دختر بودنم به خودم میبالم  .از صبح همه دوست و فامیل به من زنگ زدن و روز دختر رو به من تبریک گفتن .یه عالمه هم کادو گرفتم مامان و بابام برای روز دختر منو بردن شهر بازی وشام رو بیرون خوردیم و جشن گرفتیم .مامان بزرگم برای یه لوستر خیلی خوشگل با طرح کیتی هدیه آورده بود.مامانی و بابایی یه پیراهن خیلی قشنگ برام کادو آوردن و خاله شایسته جونم یه لاک وکلی شکلات برام خریده بود . مرسی از همه که به یادم بودند . این متن زیبا رو هم مامان وبابام برام نوشتن .خیلی دوستتون دارم.

 

 

دختر ناز مامان، ازهنگامی که در یک روز گرم تابستانی وجودت با وجودم پیوند خورد و پس از آن حرکت های کوچکت را در درونم احساس کردم، بزرگتر از آنچه که بودی یافتمت، نه مثل یک جنین تازه شکل گرفته و ناقص، که مثل یک انسان بالغ.

 رومینای عزیز ؛ نه ماه انتظار برای دیدنت سخت بود اما وقتی به دنیا آمدی همان چیزی بودی که تصورش را در ذهن می پروراندم. صورت کامل قشنگت ،  چشم هایت به روی این دنیا باز،  نوزاد پرجنب وجوشی بودی با چشمانی باز و نگاهی کنجکاو و پر از جست و جو که برای اولین بار بروی صورتم می افتاد. می دانستم که تو بیقرار تر از من بودی تا مادرت را ببینی، درواقع این تو بودی که نه ماه در انتظار دیدن ما بودی. من وبابایی... 

رعنای من، تو زیر نگاه های آرزومند و اما نگران ما قد کشیدی و بزرگ و بزرگتر شدی تا گذشت سریع زمان را بر روی چهره هایمان احساس نکنیم

طناز پدر؛ زندگی زیباست حتی اگر پدر سخت مشغول فراهم کردن آسایش زندگی برای تو باشد وخودت بهتر از هر کسی می دانی که، بابایی تنها یک فرشته روی زمین دارد وآن هم تویی.  

                                          

                      روزت مبارک نوگل همیشه بهارم

 

 بااین امید که در آینده به دختر بودنت، زن بودنت و مادر بودنت افتخار کنی  

 

چند تا عکس هم از شهر بازی با هم ببینیم .    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

farnaz
18 شهریور 93 13:48
elahi kheili kare jalebi kardid nafise joon vaghean ye ganje ba arzesh baray romina jon mishe
مامان رومینا
پاسخ
مرسی فرناز مهربونم که وقت با ارزشتون رو گذاشتی برای دیدن وبلاگ رومینا ممنون از لطفتون
مامانی
18 شهریور 93 13:56
دختر ناز و مهربونم روزت مبارک
مامان رومینا
پاسخ
مرسی مامانییییییییییییی جونممممممممممممم
مامانی شایلین جون
18 شهریور 93 14:54
رومینا جونم روزت مبارک ببخش با تاخیر اومدیم. من و شایلین هم خیلی دوستت داریم ملوسک.
مامان رومینا
پاسخ
ممنون مهتاب جون .شایلین جون روز شما هم مبارک دختران شایسته امروز و انشالله موفق فردا
بابا علیرضا
18 شهریور 93 18:53
دخترم این روزها رو خوب حفظ کن تا وقتی بزرگتر شدی مثل فیلمهای کودکیت که برات جالب و خیره کننده بود بتونه گذشته شیرین بچگیتو برات زنده کنه. می بوسمت