رومینارومینا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

فرشته پاک من رومینا

عشق یعنی پدر

1393/2/24 11:03
نویسنده : مامان رومینا
239 بازدید
اشتراک گذاری

  اگر بدانی چه کسی،کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگاربه ساحل آرام رویاهایترسانده است؟

“پدرت” را می پرستی          

با با جونم من به تو دل دادم و به چشمان تو خندیدم .  دست های پر توانت ، همیشه بزرگ ترین حامی زندگی ام 

آغوش امن تو بهترین جا برای فراموشی غم های زندگیم  همیشه دوستت دارم   

 

 

این کاردستی که به کمک مربی مهدم درست کردم که کادوی ناقابلی بود که با عشق هدیه کردم به بابای عزیزم .

برای دیدن بابایی جونم (بابا بزرگم ) رفتیم خونشون و منم وقتی باباییمو دیدم بلند گفتم روزت مبارک .خیلی عاشقتم بابایی جونم .  

 

 

آخر شب که کادو های بابایی و بابا جونم رو دادم دیدیم هیچ کسی به من کادو نمی ده منم گفتم فردا روز نی نی کوچولوهاست باید واسه منم کادو بخرید .زبانخندونک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عليرضا
25 اردیبهشت 93 9:33
قربونت برم فرشته كوچولوي من!!!!