رومینارومینا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

فرشته پاک من رومینا

آلبوم عکس (نگاهی کوتاه از تولد تا امروز)

1393/2/20 11:21
نویسنده : مامان رومینا
194 بازدید
اشتراک گذاری

 

این عکس اولین نگاه من به این دنیاست که وقتی  منو دارن میارن پیش مامانم برای اولین بار و من برای دیدن روی ماه مامانم لحظه شماری میکنم .

 

 

اولین نگاه

 

 

 

اولین بار که توانستم بشینم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اولین بار که به مسافرت رفتم .

جاتون خالی خیلی خوش گذشت .

اینجا 3 ماهه بودم  

    

 

 

 

 

 

 

          

تولد تولد تولدم مبارک .

من دیگه بزرگ شدم میتونم راه برم .

2 تا دندون دارم چند تا کلمه هم حرف میزنم .

     

 

 

 

 

                                                                                        

 

 

نوروز 92

 

 

 

                                  

 

 

 

 

 

 

                                                             نوروز 91

 


 

                          

 

 

 

 

  

 

 

 

اینم عید امسال نوروز 93

که توی چیدمان سفره هفت سین

کلی به مامانم کمک کردم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم عکسای تولد امسالم که دوستای عزیزم آمدند جشن تولد من  خیلی بهمون خوش گذشت .                                                                       دارم میشم 3 ساله

                               وای که چه حالی داره                                             

        راه میرم و میخندم

                                  راستی که مثل قندم 

     بفرمایید تولد

                           تولد رومینا جون 

         جشن بگیریم و بخندیم

                                   در روی غم ببندیم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این عکسای جشن مهد کودکمه که به مناسبت آغاز سال تحصیلی در پارک نحج البلاغه گرفته شد مامانامونم توی جشن بودن و توی بازیهای ما شرکت کردن .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی شایلین جون
20 اردیبهشت 93 12:11
به به چه عکسای قشنگی چه دخمل ملوسی. عاشق عکس نوروز 93 شدم
بابايي
25 اردیبهشت 93 9:55
يادش به خير اين عكسا مثل فيلم ميمونه . چه جوري يواش يواش بزرگ بزرگتر شدي و مثل باد گذشت. قدر اين لحظه هاتو بدون دخترم . يه روز ميرسه كه اين عكسارو ميبيني و آرزو ميكني كه به اين دوران برگردي ولي ديگه خيلي زمان گذشته و نميشه برگردي و فقط اين عكسا و اين افراد مثل يه خاطره ميشه برات. دوست دارم